Vítejte na stránkách Family Bikers

Slovensko
Události

17. - 22.6.2014 Dovolená Berchtesgaden

Je tady léto a my vyrážíme na krátkou, ale za to dlouho očekávanou dovolenou. A jak jinak než k Milošoj na Gasthof Auerwirt jako v předminulém roce. Ale od začátku.    V úterý 17. června vyrážíme v sestavě moje maličkost , Veve, Durex a Kóža směrem Nová Bystřice, kde máme zamluveno ubytování. Tady se k nám přidává i Magič na svém draxtaru. Ubytování za lidovku a v naprostém luxusu místního privátu u paní Anny Bednářové.

Ve středu ráno, po nezbytné snídani rychle balíme, a pokračujeme Rakouskem po silnicích mimo hlavní tahy. Naprostá pohoda a žádný kvalt. Prostě dovolená. Přes Zwettl se podle Dunaje dostáváme do města Amstetten a dále pak přes Steyr k jezeru Traunsee. Dále přes Bad Ischl okolo jezera Wolfgangsee a Fuschlsee přijíždíme na přehradu Wiestalstausee, kde si děláme malou zastávku. Z přehradní hráze je pěkný pohled do skalnaté soutěsky,kterou zde vyhloubila řeka Almbach.

Po jejím levém břehu pokračujeme až do Halleinu. Tady se vlévá do řeky Salzach, kterou přejíždíme a míříme na Německou stranu přes kopec k Milošovi do Oberau. K večeru jsme už ubytovaný a sedíme v hospůdce na pivu.

Je tady čtvrtek a po snídani vyrážíme vzhůru na Orlí hnízdo na Kehlstein ve výšce 1834 m.n.m.

Po jeho prohlídce a malé procházce po skalách sedáme na mašiny a odjíždíme směrem na Berchtesgaden a dále na Ramsau. Před ním odbočujeme podél říčky Ramsauer Ache až k jezeru Hintersee. To je údajně nejčistši v celém Bavorsku. Parkujeme a vyrážíme na obhlídku. A je to fakt bomba . Nejen křišťálová voda , ale i procházka říční soutěskou.

Po návratu na Gasthof k večeru ještě vyrážíme já a Durex na malou střelbičku. Začíná sice trochu pršet, nás to však nemůže odradit. Z Oberau vjíždíme na Rosfeldstrase kde se sice platí mýtné, ovšem není čeho litovat. Přepychová silnice po horském hřebenu se spoustou zatáček a převýšení. Od Salcu přichází černý mrak s deštěm a tak upalujeme co to dá.  Durex mě na svým GSu neujel, ale já na glajdě uvařil brzdy.

Páteční ráno nevěstí nic dobrého. Zataženo a déšť na celý den. Kupujeme kartu na hromadku a vyrážíme po svých. Jedeme na Königssee na lodičky. Ani tady počasí nic moc

Večer alespoň sedáme na mašiny a jedeme se koupat do termálních lázní v Berchtesgadenu.

Je tady sobota a vyrážíme k domovu. Jedeme směrem na Salzburk. Před ním zastavujeme v Sankt Leonhard kde je lanovka na skalní hřeben. Ten byl však beznadějně v mlze. Proto vyrážíme dál.  Projíždíme Salzburk a kolem jezer Mondsee a Attersee pokračujeme na Wels , Linz a Bad Leonfelden. Za ním už čeká hraniční přechod a náš Vyšší Brod, kde máme ubytování. Tady už jen hospůdka, jídlíčko a pivíčko.

V neděli dopoledne přejíždíme na Lipno a jeho stezku v korunách stromů. A je to opravdu docela dobrej zážitek.

A po něm už přes Český Krumlov a Budějovice na Jindřichův Hradec a přes Havlíčkův Brod do Třebechovic. A tím po zhruba 1 300 km všechno končí. Tak zase někdy příště