Vítejte na stránkách Family Bikers

Chata Míša
Silvestr

22 - 25.7.2010 Český Krumlov

Je čtvrtek , děláme si odpoledne volno a vyrážíme na Martinský mlýn u Trhových Svin. Jsem pako, protože po sto kilometrech v Havlíčkově Brodě u pumpy zjišťuji, že nemám klíče od mašiny. Potvora jede i bez klíčku , ale do nádrže se bez něj nedostanu. Ještě, že nebyla úplně prázdná, jelikož mažu zpátky pro něj. Na mlýn přijíždíme za deště až pozdě večer. Páteční ráno nic moc. Slovy klasika chčije a chčije. Kolem poledne se protrhává ,a tak vyrážíme do nedalekého Českého Krumlova. Po jeho prohlídce mezi kapkami deště , náročném výstupu na věž nad městem a dobrém jídle v hospůdce na nábřeží, odjíždíme zpět na mlýn.

Sobotní ráno jak přes kopírák. Potřebujeme zajet do Českých Budějovic na oslavu narození malého Matyáška , který se nám chce všem představit. Cestou ještě zajíždíme doTerčina údolí v Nových Hradech, kde je pěkný vodopád a hrad nebo spíše tvrz Cuknštejn.

Po malé procházce už valíme zpět přes Trhové Sviny do Budějovic na zmíněnou oslavu. Ta se povedla jako každá až do rána.  V neděli při zpáteční cestě na vrchovině je taková kosa, že se ani nedaly držet řídítka. A tak posledních šedesát z celkových sedmi set kilometrů stálo za to.