Vítejte na stránkách Family Bikers

Jedlová
KTM a Motoazyl

26.-28.6. Jablonecko

O tomto víkendu přijímáme pozvání kamaráda Fandy a jeho drahé choti do Dobré Vody u Jablonce nad Nisou. Důvodem je oslava prvních narozenin jejich syna. Hned po příjezdu vidíme že rodičovská výchova tady nevázne ,  což dokumentuje naše foto. Prostě národní kultura se musí pěstovat hned od mala. Díky půjčené paruce nostalgicky vzpomínám jak jsem vypadal v osmdesátých letech minulého století. Nedá se jen pařit, a tak vyrážíme s Veveřicí do Šluknova. Asi proto, že jsme tam ještě nikdy nezajeli. Malá zastávka ve Stráži po Ralskem, kde objevujeme pěkný kemp, uranové doly a řopíky československého opevnění z předválečných let. Cestou však přichází taková mlha a liják že obracíme a jedeme zpět. Zastavujeme se na zámku Lemberk a před deštěm uháníme do Rychnova. Kalné bylo nedělní ráno. Po obědě odjíždíme společně s Hanďou a Petrem k domovu. Malá zastávka v Pekelných dolech na kafe a valíme domů. Téměř 500 km za víkend a oslava u Fandy je solidní výkon.